2018/05/18

MAIDER YABAR LARRABETZUKO ESKOLAN

         MAIDER       YABAR     
1.        Zein urtetan jaio zinen?
-         1977an jaio nintzen.
2.       Txikia zinenean, ba ahal zenekien handitan zer izango zinen? 
-         Ez, ez nekien; momentu horretan ez nuelako horretan pentsatzen.
3.       Zenbat urterekin hasi zinen lanean?
-         19- 20 urterekin hasi nintzen lanean.
4.       Zer dela eta hasi zinen lanean?
-         Lagun batek nire etxera ekarri zuen trapezioa eta esango nuke hori izan zela guztiaren hasiera.
5.       Zergatik hasi zinen zirkuaren munduan?
-         Antzerkia eta zirkua elkartu nahi nituelako eta asko gustatzen zaizkidalako
6.       Zein izan zen zure lehenengo lana?
-         Antzerkian hasi nintzen lanean. 7 urteko neska baten papera eginez.
7.       Brasil- ea joan zinenean  zure gurasoek ordaindu zizuten bidaia?
-         Ez, nik aurreztu nuen diru guztia.
8.       Zenbat diru irabazten zenuen telebistan?
-         Zirkuan baino 10 aldiz gehiago.
9.       Ba al dakizu “ EL MEDIO POLLO” postura egiten?
-         Bai, badakit egiten.
10.    Errazak al dira zure lan guztiak batera egitea?
-         Zure lana gustatzen bazaizu erraza da, bestela ez.
11.      Lotsa izan al duzu noizbait ?
-         Aktuazioa baino lehen bai. 
12.     Zenbat lagun egin dituzu kanpora joan zaren bidaia  horietan?
-         Asko, pila bat.
13.     Trapezioaren altuerak beldurra ematen al dizu?
-         Hasieran bai, gero ez.
14.     Munduan zehar ikusi duzun zein zirko gustatu zaizu gehien?
-         Kubako zirkoa.
15.     Zein izan zen zure lanik txarrena? Zergatik?
-         Telebistakoa. Testu matxistak esan behar nituelako, eta kalean jendeak galdera asko egiten zizkidalako.








iruzkinik ez:

Argitaratu iruzkina